YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

2014. augusztus 26., kedd

D.I.Y. crop top = has póló

Sziasztok! :)

Ma egy D.I.Y crop top elkészítős bejegyzéssel jövök. Amit láttam már külföldi blogokon és  breakfastatfruh -nál is. Ezért gondoltam miért is ne megcsinálom én is csak kicsit másképp és lépésről lépésre leírom mit hogyan kell csinálni és képekkel is illusztrálom. Ha érdekel tartsatok velem.

Ebből a pólóból készítem el egy olló és egy világos (fehér,citromsárga vagy világos rózsaszín a póló színétől függően) ceruza segítségével.





Először próbáljuk fel a pólót és nézzük meg körülbelül meddig akarjuk levágni.


Majd miután levettük rajzoljuk meg a világos ceruzával azt a vonalat ameddig majd fel akarjuk vágni. (NE féljetek a ceruzavonal egy mosás után el is tűnik)


Mivel nekem nem tetszett az ujjának a hossza(és alapból férfi póló volt) ezért levágtam az ujját.




Majd kicsit meghúzkodtam, hogy ne látszódjon a vágás helye.


Mivel hosszú volt és nem akartam olyan nagy rojtokat ezért az aljából is levágtam egy kicsit.


Ilyen lett a vágás után: 

 Majd ezt is széthúztam, hogy itt se látszódjanak a vágás nyomai.


 ((Ha NEM akartok rojtos pólót csak mondjuk egy ilyen egy bevágásos alul kötött pólót akkor csak a pólófeléig vágjuk be és kössük meg így: ))


Majd elkezdtem a rojtokat is bevagdosni az előzőleg kijelölt vonalig.




Majd folytattam a bevagdosást körbe az egész pólón.( A hátulján is.)


 


Majd a rojtokat ugyanúgy húzogassuk meg mint a vállánál és az aljánál.


Ha a rojtok oldalán látszódnak a vágás nyomai, akkor a két tenyerünk között kicsit pödörjük be a rojtokat. 


( Ha így nem tetszik köthettek a végére csomót vagy összeköthettek akár több rojtot is. ) 

És kész is vagyunk:




Köszönöm szépen ha vetted a fáradtságot és elolvastad. Ha tetszett iratkozzatok fel, ha kérdésetek vagy észrevételetek van írjatok kommenttet.

Peace, Love and Beauty. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése